Man lär sig av sina misstag , du var ett av dom

Jag och mi madre kollar film just nu , den nya Wallander. I veckan händer vell inte så mycket mer speciellt. Eller på fredag blir det äta i stan och bio och lite sånt med ellen det är nog veckans höjdpunkt.

Inte mycket vuxen poäng till mig:

*victor sitter och äter glass*
Frida - Oh jag ska också ta en glass ! 
Victor - Men du gillar ju inte ens den glassen ? 
Frida - Nej men jag tar för att du ska få mindre *fniss*
Victor - -.-  

jag är så mogen ibland hehe.


"Det finns dagar då man inte kan resa sig upp, man är trött man sliter, det finns dagar då man inte kan säga någonting man är trött och livet passerar förbi."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0