HISS&DISS//Lina


*vänner&pojkvän- Ni gör så att min dag rullar på tack!
*ensamma hemma kvällar- finns inget bättre än att poppa musik och äta hur mycket gott man vill!
*shoppa- man blir så lycklig av att ha nya fina kläder skor och smink och väskor och aaaa allt! mindre glas blir man när man ser kvittot men who cares?
*27de.. ja det datumet får jag mina pengar så .. utan pengar inge shopping. Och då firar jag och pojkvännen en månad till eller vad man säger :p
*simpson och family guy- HAHAHAH oj finns inget roligare pogram! 

*sur familj- blääää på om föräldrarna e jobbiga eller asso typ klagar och säger gör det blablabla!
*spindlaaaaR!- usch då... jag bah ryser när jag ser dom ... värst av alla e "källar spindlar/vargspindlar! TA ER I BAJAN!
*bajen och djurgården- ni e värda att dissas! NI SUGER AP-OLLON

Kommentarer
Postat av: ida

bajen rockar :D<3

2009-09-18 @ 17:24:59
URL: http://liptip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0