HISS&DISS



*måndagar- liksom .. why ?.. de e en mycket onödig dag.. varför ingår inte måndag i helgen? då hade jag diggat den galet !

*internet inte fungerar- vad ska man göra om man inte e så teknisk? man testar att starta om datan men nope ! här ska inte datan fungera.. då e det bah att vänta in papsen

*sömn problem- när jag inte kan sova ligger jag och gråter... jippie, gråta utan anledning.. borde tänkt på att inte sova på dagarna ..



*ketshup- det är en garanterat äckligmaträddning! vad vore jag utan dig (ketshupen)

*spa- finns inget mysigare än att ha en spa kväll med tjejer eller bara gå på en spa behandling. FRESH!

*våran blogg- Haha ohyes you hörde rätt! hah, erkänn den e kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0