@ hemma

hejhejhallååå snubbisar :)
nu har jag och frida fikat i stan mysigt värre!
Ska bah berätta lite snabbt om vad som hände nyss :) ahhahahahahaha
det var så att jag bor mittemot polacker....... och dom haha ... jag och frida brukar säga "polack attack"
och nyss kom jag på "attack mot polack"*tar upp bomb ur fickan och kastar* BOOOOOOOOM
gahahahaha, nemen asso sen så garvade vi i ett tag, sen gick vi ut för att victor skulle hämta frida då tog jag ett äpple kastade det mot deras hus... träffade rutan.... kvicka som möss gömmer vi oss (6)
sen kom fridas bror snabela moped och då skulle jag promt berätta och då sa jag lite högt och deras(polackernas) fönster var öppet så då ser jag ett huvud sticka ut så jag skriker och springer in i huset och låser på vägen hör jag frida skrika "viktor KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR, SNABBT"
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH vågar jag lämna huset ikväll eller? .....

Ikväll lovar jag att bilderna åker ut  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0