.

Har inte fått en chans att berätta om allt för dig. Står ensam för första gången , det gör ont att sitta ensam och känna sig tom. Jag var hel när jag viste att det var vi. För du var allt , den som ingen fick ta i. Men jag medger att det blev fel för du är faktiskt inte den som får se ner. Jag sitter och skriver ner vad jag känner och undrar vad som hände. Tiden står stilla när jag tänker på dig , undrar vad du gör och om du kommer ihåg mig ? Alla minnen , vi hade det bra. Tänker inte sluta tänka på hur du fick mig glad. Jag har tappat allt jag har men jag tar dag för dag. Om du bara viste att jag saknade dig.
När jag sakta blundar ser jag oss två sväva långt bort. Jag vill inte tänka den tanken att jag aldrig kommer att få höra ditt skratt. Jag vill bara ha tillbaka den som fått mig glad , så jag frågar mig vart tog du vägen ? Du ville att det skulle vara vi mot värden. Nu vet du att jag älskar dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0