diss&hiss

yes , nu det ni alla har längtat efter. :))


Frida dissar :

Skolan- läxor , prov , tidiga mornar , jobbiga lärare , skolmaten Behöver jag säga något mer ? 

Farmville-
Whats the point liksom ? Sköta en farm ? njaa förkänar att dissas tycker jag.

Spotifyreklamen- Haaataa. As störande.... Man sitter och lyssnar och sjunger med till sin favorit låt och sen helt plötligt  " vill du uppgradera dig till spotify premium blalalallala" döö.


Frida hissar :

Svensk hiphop- Den bästa musiken enligt mig. Love it !

Sex and the city 2 - Egentligen kan jag juh inte säga att ja hissar den för jag har inte sett den men om den är lika bra som ettan så skulle ju det vara asm ! Något att se fram i mot :))

Johan- Linas pappa ! YUMMIE. Förkänar att hissas :)))











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0