bom bom pow

Mjaha nu sitter man hära en sorglig onsdagskväll.. käkar joghurt med flingor för att överleva :)))
pluggat heeeeeeeelt klart tror jag :) lite stolt faktiskt, haha.. imorgon skall göras:

Gå skolan, chiiiiillliiiiiiiiigaste dagen typ :p bild musik tyska no prov slut ((((=
sedan ska jag vara med frida, som äger bloggen med mig dårå........ hon e zläääker och skriver dock inte..fy..
vi ska nog antagligen sova och kolla på tv och kanske leva livet? planera lite planer inför fredagen men det blir en hemlis till vidare, kommer nog upp bilder (6)
MEN OHNO MINA FLINGOR HAR BLIVIT KLETIGA FÖR DOM LÅG FÖR LÄNGE UTAN ATT JAG ÅT .. BLÄ .. *slänger..*
ska nog lägga upp lite roliga skämt varje dag
Dagens: vad heter kinas urare (?) jo ringling
kyssar/ Lina


Kommentarer
Postat av: renee

försöker sno mitt skämt vaaaaaaaaaaaaaaaaaa? <3:)

2009-09-10 @ 21:14:12
Postat av: Lina

hahahaha saken e den jag skrev fel -.-

vad heter kinas urmakare(?) ringding

2009-09-10 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0