BILDER

på bussen på g till august string-berg(frida t v, jepser t h) 

trötter (marcus)

buss(frida t v jesper t h)

mina hörlurar gick SÖNDER!!!!!!(Lina)

utanför hans hood(marcus t v frida t h)

i hans hus fick man fina plast grejer för typ storlek 111110(rebecca,sandra.c jesper sandra b jag)

inne i hans huuuuuus(sandra jag jesper)

DET STAAAANK! YAK(sandra)

andra uppgiften var att kolla på texter på gatan ?( jesper sandra)

det fanns ju butiker bredvid så.... vi var tvugna (sandra jesper jag)

kärlek ? hehe (jag jesper)

sen blev det tacobar mumsi 

frida och gänget

Sen fick frida tag i kamran ..DaDaDaDa *stämning*

mackan packan och friiiiitz

the gang on gammal tub


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej jag diggar bilderna :D

2009-09-13 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0