äntligen hemma

japp då har man äntligen slutat skoldagen (y)
så nu ska jag gå igenom min sköna dag..... :p
hahahahaha, började 09.15 men no, sen matte, sen tyska.. LUNCHRAST MED RENEE. under rasten så gick vi till kinakiosken och köpte gydis :) sen lärde jag henne teckenspråk! c00lt.
efter någon timme eller något kom frida och co (som under min rast hade lektion) och berättade goda nyheten att vi inte hade svenska (!!!!!!!)   wohoooo! ska sova och plugga tyska svenska och engelska nu -..........-
nytt roligt inlägg kommer in senare ! försök överleva...
  /lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit hade du lunchrast med Renee?????????? fyfan vad cool du är!!!!!! :)

2009-09-14 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0