tjena din jävel du vet vem jag är

Shululu ! Frodolito här.

Bara för att jag typ aldrig berättar om våra kvällar så tänket jag gör det nu . Så här såg min Fredag kväll ut :

Efter jag ätit och fixat mig så tog jag bussen till ellen , bråkade med buss chafören som var en riktig bitterfitta...Aja. Vi mötte Lina och vandrade vidare till vivo och köpte gydiz. Sen gick vi till Årsta där det var massa folk som var lite...roliga ;o.
Vi var där ett ganska långt tag men sen så vandrade vi till östberga en snabbis men drog snabbt vidare till bussen. Karl , min vän sälskapade ( är det änns ett ord ?) mig på bussen en bit och så nu sitter jag här. Hoppas ni har haft en bra Fredag. Ska
sova. Vi hööörs. poes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0