skööön chill dag

hejhejhejhej( wb jesper )
vaknade bredvid min älskling:) hihi idag har han legat i min säng medans jag har sovit i 6 timmar mera än han .. stackarn asso :p hahah, men iaf. mitt liv rullar på som vanligt fast nu känner jag mig extra ful för jag har munsår ...... inte okej...... men iaf snart så kommer f&f och ska käka hära, TUNGT! :p haha, igår så var det myspys! tack för den ! :) vi var jesper jim frida ellen marcus och gabbe och kollade på film i min källare. det blev super sköna "filmen" sunes jul! enjoyaaaaaar stort :p med gydis chips och kladdkaka läsk :p MUMMA, sen taggade alla och så hoppade jag in i duschen och jesper kollade tv sen så slaggade vi (a) :D

man tror gullig ... men noooooooooep! :o lissna liksom :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0