/Lina

hejhejhejhejhejehjehjejeejhejhejhejehje, ultra adhdarn hära! snart e mensen slut (y) nej jag sa inte det dära :s
haha, imorgon e det orientering .. ett plus e att jag och mrs B ska ut i skogen med gydis :p vi kommer nog ha kul. och eftersom det är en mycket händelserik dag så kommer kameran med så ska jag försöka fånga ögonblicken när börja kanske halkar i skogen eller något :p haha, nu ska jag och papsen åka till vivo för att köpa lite matsäck(godis) :)
helgen blir nais tycker jag :) slagg hos fanny på lördag plus att på dagen ska jag äta middag på kina resturang med hela tjocka släkten :p haha, för att fira miin farfar som blev 80 år igår !

penisar vi var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0