Lina e uttttråååkad

morgonmorgon, kan liksom inte säga att det är en god morgon .. e aaaas trött ..... fett seeeggt.. men men jag står på mina ben som vanligt.. eller iofs sitter jag nu .. eeeehm .. det var inget .. :s
jag e trött.. lite tabbar som jag gjort denna morgon:
Tabbe1. jag heller upp mjölk i en kopp, tar sedan SMÖR och höll på att lägga i det i mjölken .. Yummie .. :s
Tabbe2. jag trodde varan lampa släktes eller någon släkt den .. men efter jag uppnade ögonen var den tänd .. det visade sig att jag hade blinkat ... inte okej ...

en gammal going
En gammal tant satt bredvid en röd hårig punkare och väntade på bussen då frågar tanten
"hur e de att ha eld i håret?"
Då svarade punkaren
"det borde vell du veta, du som bara har askan kvar"

kommer min förra klass i örbyskolan ihåg tryckar låtarna? ;c)    <- gillar min nya smili :p haha näääsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0