L IN Action

tjafan, ni kan kalla mig sjuk lina? jag har halsfluss ... yippie .. igår var jag hos ellen och åt flääsk file och pommes(goda) och beasås med saft :) sen åt vi tåååta och väntade in våran sista gäst. Herman. hahahahha, en vit liten söt kattunge som ellen och hennes bror har kirrat :) aaaaaaaaas söt :D
haha, sen såg vi någon film som började bra men jag kände mig seg så jag bad far min hämta mig.. men det var AS 3vligt =)
idag ska jag göra samma sak jag gjort under hela dagen ..... ligga i min säng och se tv .. jag orkar inte något annat ... har inte ätit någe heller ... aja ska vila vidare .. måste ju vara frisk till praoen ! :o
hare as nice !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0