i just cant belive i'm losing you

Tja snygging , kan jag få ett plåster för jag skrapa knät när jag föll för dig ? ;)))) Yes jag har skillsen på raggningrepliker .... Ja det är juh Frida här igen som ni kanske har fattat. Nu tänke jag bjuda på en "Visste ni att lista" So here it comes...


Visste ni att jag hatar att röra tidingar expressen , aftonbladet och sånna.

Visste ni att jag hatar att säga förlåt , även om jag vet att jag har gjort fel eller sårat någon säger jag det nästan aldrig det

Visste ni att jag sjunger alltid med i låtar som kommer tex på radio eller nått. Kan komma på mig själv sitta ensam på typ bussen och nynna...

Visste ni att jag kan inte kolla mot solen utan att nysa

Visste ni att jag gråter när jag blir sur

Visste ni att jag hatar asso verkligen HATAR ljudet av när folk nyser

Visste ni att jag har fobi mot mongolider , får panik

Visste ni att jag har vääärdens omgnaste humor

Visste ni att jag älskar att vara elak mot folk

Visste ni att jag älskar när det går dåligt för folk , typ när dom rammlar och sånt eller få dåligt på prov ... skadelädje (?)

Visste ni att jag hatar när folk rör min hals. Det obehagligaste som finns !

Visste ni att jag ska ta ett bad nu.

Over n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0