HISS&DISS by lina


* fjortis äckel -  haha japp, det är hon i sexan jag menar. men kan ge det en hiss för det är as kul att bråka med na !
* kissie härmar dessie - man ser gång på gång att hon härmar .. pinsamt ..
* amandavardet - döda henne! :s
* musik prov - finns det ens något som heter de? så tänker ni säkert, ja det gör det iaf i sjöängsskolan :o

* min tv - hehehehehehehehehe, denenaiz ! :p
* ny ipod - fick 500 kr till en ny ipod av moster och kusiner så mamma och pappa prööjsar resten! gud vad jag har saknat musiken..
* fridas och min humor - ni som e med oss när vi har verkligen humorn på topp har tur :p för när de händer så e ögonen inte torra ! GLÄDJETÅRAR
* facebook - japp jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0