hejhejhejhej

hej hopp gummisnopp
födelsedagsbarnet hära, WOHO! :p
haha idag har jag fått av familjen en 32 tumms tv med boxR
av pojkvännen...... näää jag måste berätta inväcklat för de var så sött! haha, det knackade på dörren, jag öppnade och där står han. med chinos och vit shorta och med en super vacker röd ros. han gav mig rosen och en puss och gav mig påsen med presenterna i. I den låg en choklad hjärtan och två paket. öppnade ena som var ett super gulligt halsband med hjärta där det står love inristat och två diamanter bredvid. ni lär se det på mig om ni träffar mig. iallafall så öppnade jag nästa och där i lååg de en parfym, det var jessica simpsons fancy! Den luktar AWESOME! sen fick jag ett present kort på 500kr som jag ska köpa ipod för mamma och pappa pröjsar det som behövs (a) TACK POJKVÄNNEN OCH FRIDA OCH ALLA ANDRA SOM GRATTAT MIG, SUPER SÖTT! :)
ska grilla och äta nu lägger in något sen :) ciiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0