hej frida e roligare än mig

sha, idag hade jag fucking hor mensvärk .. så jag gick hem och sov .. sen kom mamma hem då shoppade jag mig glad, från sickla det blev:
en skin jacka från jc - vill inte säga pris
uggs från din sko - only 400:-
mysigt fårull inlägg till skor - ????????
halsduk lindex - 150:-
mössa - 100:-

japp tror det var allt, det var en liten del av min present som var lite efter, nu har jag 514:- på mitt kicks kort som jag ska handla upp och sen har jag ju ipoden kvar att köpa :) *lääängtar*

jag har fortfarande mensvärk :s men mindre, ska tagga te skolan imorgon, fast det är en "#"!?*" dag imorgon ... jobbigt som fäään...
förlåt för dålig update men nu ska jag muntra upp er alla med en bild på min fotbolls vän martina aka marto


hah :)



ska rusa och få massage av far min BYE
/Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

im the fucking coolest ! :D <3

2009-10-06 @ 22:44:09
Postat av: martina

martina marto bruce (om ni undra)

2009-10-06 @ 22:45:38
Postat av: ida

maaaaaaaaaarto *:D<3*

2009-10-07 @ 17:25:46
URL: http://liptip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0