frida tvingade mig skriva om dagen ..

idag har vi vart i stan med klassen, min grupp var frida fanny sandra, mycket trevligt, vi hade kul och vi frös, det som var lite jobbigt var att donken började sälja MATEN klockan 10 .. så vi fick vänta i en halv timme . myyyyyyys.. haha, ialla fall sen fotade vi hötorget och satte det på ett papper med en gammeldax bild :p haha från föööörut liksom. ja men sen så dekorerade vi och sen taggade vi hemåt.. då träffade jag melan och taggade till skärholmen och köpte lovikavantar, mascara, tshirt, väska & paris hiltons can can parfym(Y) det var typ de jag behövde sen får jag shoppa efter fdelsedagen:) hehe, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao .. hejdå


sandra frida lina fanny, taco middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0