Vem vare som kasstaaaah ?!

Visste ni att...

Jag och Lina har känt varrandra sen vi gick i 6års
Jag och Lina var väldigt dukitga på att mobba andra personer i våran klass när vi var små deras föräldrar brukade ringa hem till oss
Jag och Lina slutade vara kompisar i 6an men hittade tillbaka tillvarranda i 7an
Av oss så uppfattas Lina som den elakaste ... så är det typ också (?)
Vi hade ett maskerad kalas tsm i typ 3an och vi började bråka för jag fick 2 paket mer änn Lina
Vi tycker där är askul att prata med dialekter
Vi älskar att driva om varrandras pappor
Vi brukar oftast spåra ur tsm
Förut kunde vi sätta oss på en buss med ipoden och bara åka tills vi tröttnade.
Lina är duktig på att få mig att göra dumma saker
Vi har exakt samma humor
Vi var som tajtast i 7an



Sådär nu känner ni oss ! :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0