utan dig i mitt hjärta hade jag aldrig kunna rest mig igen

hey alla bloggl-äässs-are jag (Lina) sitter och borstar tänderna (y)
igår bloggade jag ingenting alls :o:o:o hur kunde jag!?
jo för att jag vaknade med 39 graders feber. Mamma höll på att åka in te akuten lalalala och sen fixade vi tid klockan 20 över 2 hos sturebys vårdcentral via telefonen, dom sa eftersom att det finns risk att Lina har svininfluensan så får hon gå in bakvägen och sitta längst in i korridoren. Jag bah aha VIP liksom. Men eftersom klockan bara var 12 så satte vi på en super bra film som heter johan falk! SE SEN! sen åt vi och sen var tiden inne... Jag fick som sagt sitta lite outside.. sen fick jag komma in hos någon gammal gubbe som skrev en hel a4 om alla mina syntomer(elle va det heter) och sånt :p sen lyssnade han på mina lungor och sånt. Han kunde inte sätta fingret på vad det var så jag fick gå hos en annan people som var en tant som stack mig i fingret -.-' AAAAAAAJ. asso liksom jag har ett litetlitet blåmärke på mitt finger *HUUUUURTING* sen åkte jag hem och tog en skööön dusch. Satte mig och kollade på simpson(i<3simpson) haha, satt och asgarvade så min mamma kollade snett på mig och sa: är det hära verkligen kul? eeh man bah daaaah eru blind elle!? de äger. Sen kanske 2 sekunder efter slocknade mina ögon(av trötthet) sen vaknade jag av att det knackade och trodde det var papa och jimääy men det var inte bara dom utan min kärlek kom in till vardagsrummet till mig :$ hihi jesper e söt!
Han år hos mig, vi fick spagetti och köttfärsås sen kollade vi på tv och sånt kul :)

Nu är det idag och idag har jag inte gjort mycket assååååå klockan e ju förstoss bah 11 :p haha, men men.. Är det någon som kan säga mig hur förstoss stavas :s i need it!
aja ska läsa engelska boken .... KCUF
byebye!

fresht lina ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0