rise up

god morgon, idag mår jag bättre.
vaknade av att jag blödde näsblod ur munnen imorse runt halv 7.
så då vaknade mamma av min hosta så försökte vi lösa det men nejnej, det e konstigt. så jag fick en piggelin och sen sov jag, mamma bokade tid hos öga näsa mun öra lalalala kliniken i högdalen vid halv 11 imorse så dit gick jag och kollade upp mitt lilla problem.. asso jag fattar fortfarande inte på min näsa :s!!!
mamma säger att jag ska vila en sista dag imorgon, sen tillbaka till hunddagiset. för jag orkar inte krångla. Skulle ju kanske byta prao pga hund allergi men ska testa lite mera :)
idag ska jag inte sova! jag ska fixa pappersarbete, städa, dammsuga för mamma fyller år och se lady och luffsen 2. nice planer av Lina boern!

Made by Lina, niiiiiiiiice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0