prao, dag 1

japp, då var man hemma från första dagen på min praoplats, hunddagis.
tog buss 173 8.08 som åkte in mig te skärholmen. när vi kom dit delade dom in hundar i olika grupper till olika personer. Jag fick Lina storpudel, zingo drävgpudel, yla akita, och kasper som e blandras i think (favoriten dåra).
Lina fick inte hänga med för hon och zingo var aldeles för jobbiga tillsammans.... zingo var glad på Lina ... :p
sen gick vi i 2,5 timmar (9,1km) sen kom vi tillbaka och släppte hundarna, då de vilade och vi fick lunch rast då var klockan 1. naiz med donk :p haha, vi lunchade på heron . typ tomt! vi testade lite massage stolar ööööxööööö.
sen kom vi tillbaka och tog ett kort varv på 2 km och gick med agresiva hundar. men då fick jag sötnosen sebbe som e en sharpei. han har hamnat i slaaagsmååål! mot en tjej! och han försl :o sår på ansiktet och allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0