Jag hatar måndagsmorgonar

god morgon bloggän, Lina hära.. skola idag då .. kuuuul*YeY*
nejnejnej, usch vad jag olängtat. Har ju haft 3 veckors "sjuklov". Det känns konstigt att komma tillbaka till skolan.. plus att jag inte gjort prao uppgiftet eftersom jag inte kunnat. Och att jag inte läst ut boken (a)
jaja ..  men iaf så går fridas buss 0849 så då går jag .. jag kan ju be om ursäkt för att jag inte bloggat i helgen men kan berätta lite snabbt vad jag gjorde
fredag -  vann bowlingen över jesper (6)
lördag - 18 års fest för broder hemma hära senare tjejkväll sen sov jesper hos mig
söndag - jag och jesper vaknar 2, äter och sen kollar vi på mammas pojkar och bonde söker fru sen åt jag middag sen gick jag och frida ut på 1,5 timmes runda med hennes söta hund Calle! :D

Kommentarer
Postat av: jesper

jag vann bowlingen!

2009-11-16 @ 19:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0