jag är lite gott och blandat som en godispåse

tja gullosar(ta åt er om ni vill)
idag e jag(Lina) ju hemma som vanligt .. äter min medicin mot lunginflammation .. men det går faktiskt framot:)
idag blir det ingen tv och kanske lite blogg men annars e "dagens göra" det hära:

* läsa engelska boken så långt jag orkar
* baka chokladbollar
* göra klart strindbergs uppgiften jag fick

Det låter rimligt :p haha .. i have a problem .. asso jag e ju sjuk och kan inte gå till praoen .. hur ska jag då gör uppgiften .. det e ju inte liksom mitt fel .. aja thats a problem som inte jag kan göra något åt ..

Nu ska jag tvätta ansiktet så jag riktigt vaknar och borsta tänderna sen sätter jag ögonen i boken!
ciao!

ohååå det dära var längesen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0