HISS & DISS by frida




Att fylla år - Love it ! Presenter och allt med födelsedager är bra ! En hel dag som handlar om en själv , blir det bättre ? ;)


Awesomeigaste.blogg läsare - Fan ni förkänar att hissas ! Ni har jue fattat att det är vi som gäller liksom , creds till er !








Att vara sjuk - fyfan ! Nu på praoen också , jaja , nog om det

Att fylla år sent på året - Vist det är kul att fylla år men inte kul att fylla år sent , blir vell bara värre sen när alla blir 18 och drar till krogen så sitter jag hemma *crybaby* ( Fyller år sist av mina vänner )
Men sen när dom blir gamla och ruttnar är jag fortfarande fräsch ;) (Y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fyller år den 15 december...

2009-11-02 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0