en onsdag liksom

hej bloggän, Lina hera! *jubel*
idag var skolan jobbig jobbig och seg.. började tidigt som faaan typ 10 över 8 med slöjd sen hade vi bara massa onödiga lektioner plus att frida inte var i skolan idag .. sjuke jävel. Vi hade idrott och där körde vi innebandy .. ehm aa vad ska jag säga.. jag fick en boll i ansiktet av vidar.. inte jeko..
Sen hade vi engelska och den var eeh aa "glömsk" (intern skämt)
Sen hade vi int tid och kalkonen var borta så raymond(stavning?) hade 2 klassrum *smile*
haha vi körde hänga gubben i vårat lilla rum, kul! efter ett tag kom jag på den brilljanta idén att säga till rayis att jag läst ut boken och har prao uppgiften hemma så jag fick gå hem ! AAAAASM slutade typ kvart i 4 istället för typ halv 5.
Nu ska jag tugga tabletter hejdå!

JUSTE FUCK COMVIQ! :o
det funkar ju inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0