man gråter inombords men hanterar det rätt snyggt

tjänare din/dina jävel/jävlar !
Lina hära faktiskt! *ni bah WhAt* Ja det e sant det e jag. vet ni har saknat mig?
men jag e tillbaka. Min data knasade ju så nu har far min fixat den! TÄÄÄCK GUBBEN HAH!
Jag kan jy berätta lite. fredagen var ju ganska awesome ! gymnasium mässan kirrade lite info och det blir typ jensen barn fritid HAH. sen blev jag jätte trött så jag och jeppson sov lite och sen was the time inne! jag och frida på årtiondets läskigaste skräckfilm. Inte så bra idé i tanke på att jag och frida e lättskrämda och tål typ inte skäckisar.. *HEHE* Men den var bra men typ as läskig och jag går runt och tänker att det typ händer mig och jag inbillar mig saker och aa... inte bra! Sen så ringde jag pojkvännen så han kunde ta hand om mig på natten så han kom över och fick mig på andra tankar! Dagen efter skulle jesper upp 10 för att tagga te mässan så jag sov vidare tills han kom tillbaka vid 2. Vi var med varandra till 4 sen åkte jag te högdalen och kollade en halvlek på brors match. Sen var klockan typ 20 i 5 och så jag gick te bussen och den kom 10 i så jag bah wihow!......
Hade typ brottom eftersom jag skulle på restaurang med jesper och hans family i stan. Iallafall så kom jag hem på ett oväntat sätt men jag hann iallafall .. Hah maten ägde hårt och det var skit mys. Slaggade hos jesper så vi köpte chips dip och fanta och polly och låg i hans säng och kollade saw V(5). Inte smart lina .. 2 obehagliga skräckisar i rad e ju grejt! idag knallade vi hem te mig klockan 8 på morgonen och sen sov vi vidare och sen tog det lugnt och kollade på avatar! nu senaste timmarna har jag sålt tnadborstar .. Tack till fridas familj som köpte ett paket! :p hahahaha pok!


typ 08 ? utgång 24 ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0