de hade så mycket att säga men vad var de dom sa?

HEJ BLOGGEN ! saknat mig ?
jag har saknat er!
Förlåt att jag inte skrivit .. inte bra av mig om man säger sååe!
inga träningar i veckan pga cp vädret! :@
usch .. en dag kom jag hem och sa: jag älskar snö!
en annan dag efter kommer jag hem och säger: jag hatar snö!
ja.. nu när det e sjukt kallt måste man ha varma kläder .. har jag de? nej
Jag kan itne använda min skinn jacka .. inte min väst heller .. mina ugs e typ döda och mina långa skor håller sig torra men inte varma .. mössorna e to kalla och ja everything suger !
imorgon slutar vi skolan! YEY!
ikväll ska jag laga prinskorvar mws mackaroner te familjen eftersom mamma inte e hemma, senare ska jag gå ut med kalle och frida då svänger jag nog förbi ellen och hämtar mina jeans! i need.
PH ikväll också ! YÄÄÄÄÄI
Det hära e lina ni lyssnat på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0