äkta vänskap tar aldrig slut

hejsan hoppsan! det e karlsson på taket.. (lina)
pojkvännen och jag hade pluggdag idag så jag skrev lite på min svenska uppgift och han läste sin engelska bok!
Idag har dagen flytit på men imorgon.. OUF VILKET HELVETE.. börjar tidigt med no svenska so.. sen beep testet och sen engelska läxförhör som jag glömde i skolan så jag inte kunde plugga på och sen int tid med kalkonen till halv 5... D Ö D A   M I G  S A K T A!

hahaha nice! ps den hära bilden finns bara på blogg1!

Kommentarer
Postat av: demonen

jag är demonen från paranormal activity och jag kommer stå utanför era fönster inatt. passa er noga, jag följer er efter varenda steg ni tar!



......jag är bakom dig.

2009-12-01 @ 22:43:28
Postat av: frida

Okej , där går gränsen ! inte okej...

2009-12-01 @ 22:53:54
URL: http://awesomeigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0